De vakantie is begonnen. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Ellen W - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Ellen W - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen.

Blijf op de hoogte en volg Ellen

05 Juli 2013 | België, Antwerpen

Alle punten voor mijn derde jaar heb ik binnen, dus ik kan nu volop genieten van de vakantie!

Woensdag was ik met een paar vriendinnen in Antwerpen. Samen met Natascha wilde ik even naar een winkel om samen wat spullen te kopen voor in Ghana. Helaas mogen ze dat niet in een winkel verkopen en moet je daarvoor naar de apotheek. Hier hadden we geen zin in.
Gelukkig hebben we wel andere leuke dingen gekocht! Het was een gezellig dagje, met alle meiden waarmee ik drie maanden in Antwerpen heb gezeten.

Gisteren heb ik alle spullen gekocht om niet uit te drogen of ziek te worden. Hopelijk heb ik alles!

Nog precies vijf dagen en de reis gaat beginnen. Nu het dichterbij komt wordt het heel erg spannend, maar ik heb er alle vertrouwen in. Elke keer als ik wat bedenk wat ik mee moet nemen leg ik het op de stapel. Nu nog hopen dat het in mijn tas past!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 11 Mei 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 9968

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Zuid Afrika

10 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Reis naar Ghana!

18 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Reis naar Nicaragua!

Landen bezocht: