Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Ellen W - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Ellen W - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

30 Juni 2013 | Nederland, De Bilt

Het aftellen is begonnen. Nog tien dagen en dan is het zo ver! Ik heb er heel erg veel zin in, maar vind het ook spannend. Alles is geregeld, dat is wel heel erg fijn. Het aanvragen van een visum was wel even ingewikkeld, maar ook goed gegaan.

Binnenkort moet ik maar beginnen met het inpakken van mijn tas. Maar wat moet je eigenlijk meenemen naar Ghana? Genoeg spray tegen muggen, lange kleren en korte kleren, geld, creditcard en nog veel meer! Gelukkig heb ik al wat paklijsten gekregen en heb ik al wat ervaring vanuit Nicaragua. Tips zijn altijd welkom!

  • 30 Juni 2013 - 21:03

    Ester Kaldewaij:

    Je gaat een toptijd tegemoet, schattie! Geniet van de voorpret! xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 11 Mei 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 9975

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Zuid Afrika

10 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Reis naar Ghana!

18 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Reis naar Nicaragua!

Landen bezocht: